menu

מיהו ´שבלול´ האדריכל ?

שבלול הינו מיזם ייחודי בארץ למאגר תוכניות אדריכלות בבנייה הפרטית.
ייחודו של האתר, היינו במאגר הרחב של סקיצות ותכניות של בתים פרטיים המאפשר התבוננות  במספר רב של אופציות תכנון לנתוני מגרש זהים.
 
למי מיועד אתר שבלול?
האתר מיועד הן לקהל הרחב המעוניין לבנות את בית חלומותיו והן לשימושם של קהל המתכננים, האדריכלים ומהנדסי הבניין.
 
איך  עובד? 
באתר שבלול תחשפו למגוון רחב של רעיונות העונים על דרישות תכנון שונות. ההיצע הרב שבו, מאפשר לכם לחפש תוכנית אדריכלית על פי המאפיינים שאתם קובעים וב"קליק" אחד אתם יכולים לראות על צג המחשב המחשה של בית החלומות שלכם ללא צורך בהכשרה או ידע מוקדם.
להסבר קצר על השימוש באתר הכנסו למדריך למשתמש שלנו.
המחיר האטרקטיבי שמציע האתר, מאפשר לכם לרכוש יותר מתכנית אחת ולהתייעץ לגביהם יחד עם בני המשפחה, בני הזוג או חברים ולאחר מכן לפנות לאדריכל שלכם ולבקש ממנו להתאים את התוכנית למגרש שברשותכם ולצרכים ולחלומות הייחודיים שלכם.
 
מחפשים אדריכל?
שבלול
מפנה את הרוכשים תכנית אדריכלית מוכנה, אל האדריכלים המקוריים או לחלופין, למשרדי תכנון אחרים המתמחים בתחומם.
 
ומה עוד?
בשיטה זאת תוכלו להתרשם ולפתוח את כיווני המחשבה לאין סוף אפשרויות, לקצר את משך הזמן הממוצע בתכנון בית חלומותיכם ובכך לחסוך המון כסף (לעומת ההליך התכנון הישן שלוקח בין  4 עד 5 חודשים וטומן בצידו כאב ראש גדול ועלות כספית לא מבוטלת).
 
ה'אני מאמין' שלנו
ממש כמו שהשבלול חופשי ללכת בכל זמן בכל מקום שירצה בעולם עם הבית שלו, כך גם אנו אנחנו מאמינים בערכים אלו, ורואים יום-יום בכל תחומי החיים ובמיוחד היום בעידן האינטרנט של השיתוף וחברתיות שמונחים אלה של חופש, פתיחות ושקיפות מקדמים את ההתקדמות הטכנולוגית של כל האנושות.  
 
אנו בטוחים שחשיפה של כולנו למאגר תוכניות רחב ולסגנונות תכנון רבים תתרום לקהיליית האדריכלים בארץ, ותגרום לעליית מדרגה מקצועית באיכות ורמת התכנון בבנייה הפרטית ובעיצוב האדריכלי בארץ בכלל בדומה לתחומים רבים שפתחו את הדלתות ומאפשרים יותר חופש ושיתוף.
 
מקצועיות
אנחנו מקיימים בדיקה קפדנית של כל תוכנית ותכנית, רק לאחר שהתכנית עומדת בתנאי סף מחמירים אנו מצרפים אותן למאגר התכניות ומעמיד אותן לרשותכם. 
 
ומה שנשאר לנו... זה לאחל לכם בהצלחה
הרשמו לאתר וגלשו בו להנאתכם , שוטטו בין הבתים והדגמים הנמצאים במאגר ומצאו את בית חלומותיכם.

בנייה פורייה ויישוב טוב
באהבה, מכל משפחת שבלול

  


    מחפש אדריכל או מעצב פנים? רוצה להתייעץ?
    לחץ כאן עכשיו - מלא את הטופס ונחזור אליך עם פתרונות