חזרה להודעה לפי שני שאוליאן

כתוב תגובה

השב להודעה של שני שאוליאן

שלום. למדתי אדריכלות ועיצוב פנים, וכרגע אני מחפשת דרך להשתלב בעולם העיצוב. יש לי חוש עיצובי חזק, אבל אני צריכה מקום שייתן לי לפתח ולהתפתח בו.
לא משנה לי איזה תחום של עיצוב, אני רק רוצה דריכת רגל כדי שאוכל להתקדם.
אם יש למישהו עבודה, רעיון או עצה להביא לי אני אשמח.

תודה רבה!


 
 
 
 
 

[x]

:-);-):-P:-D:-|:-(

קטן

גדול